Σεντένο: Η ανάπτυξη επέστρεψε στην Ελλάδα αλλά αυτό θα είναι μια….μακρά διαδικασία

Τι δήλωσε ο Πρόεδρος του Eurogroup, Μάριο Σεντένο.

Η ανάπτυξη επέστρεψε στην Ελλάδα αλλά αυτό θα είναι μακρά διαδικασία. Είμαι πολύ σίγουρος ότι η Ελλάδα θα μπορέσει να την εκπληρώσει. Είναι προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας να αναπτυχθεί η οικονομία με βιώσιμο τρόπο.

Η υλοποίησή τους πλέον θα υπόκειται μόνο στις ελληνικές αρχές και αυτή είναι η μεγάλη διαφορά από την περίοδο του μνημονίου.

Σχόλιο: Την ανάπτυξη που την είδε ο Σεντένο; Ας έρθει να ανοίξει μια επιχείρηση στην Ελλάδα αφού υπάρχει ανάπτυξη. Επίσης, σχεδόν «άδειασε» το αφήγημα της κυβέρνησης, αφού δήλωσε ότι μας περιμένει μια……μακρά διαδικασία!

Συμπέρασμα

Είτε έχουμε Μνημόνιο είτε όχι, θα έχουμε Μνημονιακά μέτρα. Η καθαρή έξοδος μόνο καθαρή δεν είναι!

 

 

 

 

Κορυφαία άρθρα
Χρηματοδότηση για αθλητικές εγκαταστάσεις
Οι Vikos Falcons στην μεγάλη κατηγορία
Ο ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ στην Γ' Εθνική
Μήνας Γιαννιώτικης Αργυροτεχνίας
Σε κυκλοφορία η ΕΟ Ιωαννίνων -Τρικάλων απο κατάρα
Ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ των δύο περιοχών Ιωαννίνων   -Κρήτης
Έγκριση του σχεδίου προϋπολογισμού του Δήμου Ιωαννιτών
Σεισμός 5,3 Ρίχτερ  το πρωί στην Ήπειρο
Οι εκδηλώσεις για την επέτειο της Απελευθέρωσης των Ιωαννίνων
Η 8η 800 WINE FAIR για με το ποιοτικό κρασί

Διαβάζετε τη δοκιμαστική έκδοση του Epiropolis