Νότια και Βόρεια Κορέα τα έχουν “βρει” για τα καλά

Η Σεούλ χαιρέτισε την προγραμματισμένη κατεδάφιση του κέντρου πυρηνικών δοκιμών της Πιονγκγιάνγκ,

ενόψει της ιστορικής συνόδου κορυφής μεταξύ Βόρειας Κορέας και ΗΠΑ, ανακοίνωσε σήμερα η νοτιοκορεατική προεδρία.

«Αυτό δείχνει ότι είναι πρόθυμοι να κρατήσουν την υπόσχεσή τους που έκαναν στη διακορεατική σύνοδο κορυφής μέσα από πράξεις και πέρα από λόγια», τόνισε ο εκπρόσωπος της νοτιοκορεατικής προεδρίας σε ενημέρωση των δημοσιογράφων.

Η Βόρεια και η Νότια Κορέα πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή σύνοδο κορυφής στα τέλη Απριλίου.

Χθες Σάββατο, το βορειοκορεατικό πρακτορείο ειδήσεων KCNA ανέφερε ότι η Πιονγκγιάνγκ έχει προγραμματίσει την κατεδάφιση του κέντρου πυρηνικών δοκιμών της, μεταξύ της 23ης και της 25ης Μαΐου, στο πλαίσιο υλοποίησης της δέσμευσης της για την μη συνέχιση των πυρηνικών δοκιμών της.

 

 

Κορυφαία άρθρα
Χρηματοδότηση για αθλητικές εγκαταστάσεις
Οι Vikos Falcons στην μεγάλη κατηγορία
Ο ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ στην Γ' Εθνική
Μήνας Γιαννιώτικης Αργυροτεχνίας
Σε κυκλοφορία η ΕΟ Ιωαννίνων -Τρικάλων απο κατάρα
Ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ των δύο περιοχών Ιωαννίνων   -Κρήτης
Έγκριση του σχεδίου προϋπολογισμού του Δήμου Ιωαννιτών
Σεισμός 5,3 Ρίχτερ  το πρωί στην Ήπειρο
Οι εκδηλώσεις για την επέτειο της Απελευθέρωσης των Ιωαννίνων
Η 8η 800 WINE FAIR για με το ποιοτικό κρασί

Διαβάζετε τη δοκιμαστική έκδοση του Epiropolis