Στις 12 Ιουνίου στην Σιγκαπούρη η συνάντηση Τραμπ-Κιμ

Τι γνωστοποιήθηκε νωρίτερα από την Ουάσινγκτον.

Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε σήμερα με ανάρτησή του στο twitter ότι θα συναντηθεί με τον Βορειοκορεάτη ηγέτη Κιμ Γιονγκ Ουν στις 12 Ιουνίου στη Σιγκαπούρη.

“Η πολυαναμενόμενη συνάντηση μεταξύ του Κιμ Γιονγκ Ουν και εμού θα πραγματοποιηθεί στη Σιγκαπούρη στις 12 Ιουνίου. Θα προσπαθήσουμε και οι δύο να την κάνουμε μια πολύ ιδιαίτερη στιγμή για την Παγκόσμια Ειρήνη!”, έγραψε χαρακτηριστικά ο Ρεπουμπλικάνος πρόεδρος.

Κορυφαία άρθρα
Χρηματοδότηση για αθλητικές εγκαταστάσεις
Οι Vikos Falcons στην μεγάλη κατηγορία
Ο ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ στην Γ' Εθνική
Μήνας Γιαννιώτικης Αργυροτεχνίας
Σε κυκλοφορία η ΕΟ Ιωαννίνων -Τρικάλων απο κατάρα
Ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ των δύο περιοχών Ιωαννίνων   -Κρήτης
Έγκριση του σχεδίου προϋπολογισμού του Δήμου Ιωαννιτών
Σεισμός 5,3 Ρίχτερ  το πρωί στην Ήπειρο
Οι εκδηλώσεις για την επέτειο της Απελευθέρωσης των Ιωαννίνων
Η 8η 800 WINE FAIR για με το ποιοτικό κρασί

Διαβάζετε τη δοκιμαστική έκδοση του Epiropolis