Ανατινάζουν τα ΑΤΜ για να πάρουν λεφτά – Αυτή είναι η… «μεταμνημονιακή» Ελλάδα

Νέα περιστατικό κλοπής χρημάτων από ΑΤΜ.

στο Βαθύ Αυλίδας στην Εύβοια.

Σύμφωνα με πληροφορίες του LamiaReport oι δράστες ήταν τουλάχιστον τρεις και φορούσαν κουκούλες.

Ανατίναξαν με τη γνωστή μέθοδο της διοχέτευσης αερίου το μηχάνημα αυτοματης ανάληψης της Eurobank, που βρισκόταν σε βοηθητικό χώρο της πρόσοψης ενός αρτοποιείου.

Οι δράστες κατάφεραν και πήραν τις κασετίνες με 45.000€ και έφυγαν τρέχοντας προς την παραλία.

Κορυφαία άρθρα
Χρηματοδότηση για αθλητικές εγκαταστάσεις
Οι Vikos Falcons στην μεγάλη κατηγορία
Ο ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ στην Γ' Εθνική
Μήνας Γιαννιώτικης Αργυροτεχνίας
Σε κυκλοφορία η ΕΟ Ιωαννίνων -Τρικάλων απο κατάρα
Ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ των δύο περιοχών Ιωαννίνων   -Κρήτης
Έγκριση του σχεδίου προϋπολογισμού του Δήμου Ιωαννιτών
Σεισμός 5,3 Ρίχτερ  το πρωί στην Ήπειρο
Οι εκδηλώσεις για την επέτειο της Απελευθέρωσης των Ιωαννίνων
Η 8η 800 WINE FAIR για με το ποιοτικό κρασί

Διαβάζετε τη δοκιμαστική έκδοση του Epiropolis