Ένταση στο Κέντρο της Αθήνας

Μικρής έκτασης επεισόδια σημειώθηκαν λίγο πριν τις 14.00 το μεσημέρι

στο κέντρο της Αθήνας, μετά από τις απεργιακές κινητοποιήσεις για την εργατική Πρωτομαγιά.

Συγκεκριμένα, στην διασταύρωση των οδών Τοσίτσα και Πατησίων υπήρξε ένταση μεταξύ ομάδας αγνώστων με διμοιρία των ΜΑΤ.

Νεαρά άτομα πέταξαν πέτρες και άλλα αντικείμενα στις αστυνομικές δυνάμεις.

Κορυφαία άρθρα
Χρηματοδότηση για αθλητικές εγκαταστάσεις
Οι Vikos Falcons στην μεγάλη κατηγορία
Ο ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ στην Γ' Εθνική
Μήνας Γιαννιώτικης Αργυροτεχνίας
Σε κυκλοφορία η ΕΟ Ιωαννίνων -Τρικάλων απο κατάρα
Ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ των δύο περιοχών Ιωαννίνων   -Κρήτης
Έγκριση του σχεδίου προϋπολογισμού του Δήμου Ιωαννιτών
Σεισμός 5,3 Ρίχτερ  το πρωί στην Ήπειρο
Οι εκδηλώσεις για την επέτειο της Απελευθέρωσης των Ιωαννίνων
Η 8η 800 WINE FAIR για με το ποιοτικό κρασί

Διαβάζετε τη δοκιμαστική έκδοση του Epiropolis