Διευθυντής ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Δεχόμαστε συχνά επιθέσεις από τους Τούρκους»

Για συνεχείς κυβερνοεπιθέσεις από Τούρκους χάκερ έκανε λόγο ο Γενικός Διευθυντής του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων Μιχάλης Ψύλλος,

με αφορμή την τελευταία επίθεση στο κρατικό πρακτορείο ειδήσεων το βράδυ της Δευτέρας.

Σύμφωνα με τον κ. Ψύλλο το απειλητικό για την Ελλάδα μήνυμα με φράσεις όπως «θα σας ρίξουμε στη θάλλασα» διήρκησε 4 λεπά.

Κατά την εκτίμησή του «τέτοιες επιθέσεις θα γίνονται ολοένα και πιο συχνές όσο πλησιάζουμε προς τις εκλογές (σ.σ. στην Τουρκία)».

Όπως ανακοίνωσε, τέλος, μιλώντας στο ΣΚΑΪ η επίθεση των Τούρκων χάκερ θα γίνει γνωστή «στα διεθνή φόρα και τις επαγγελματικές ενώσεις στις οποίες ανήκουμε».

(protothema)

Κορυφαία άρθρα
Χρηματοδότηση για αθλητικές εγκαταστάσεις
Οι Vikos Falcons στην μεγάλη κατηγορία
Ο ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ στην Γ' Εθνική
Μήνας Γιαννιώτικης Αργυροτεχνίας
Σε κυκλοφορία η ΕΟ Ιωαννίνων -Τρικάλων απο κατάρα
Ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ των δύο περιοχών Ιωαννίνων   -Κρήτης
Έγκριση του σχεδίου προϋπολογισμού του Δήμου Ιωαννιτών
Σεισμός 5,3 Ρίχτερ  το πρωί στην Ήπειρο
Οι εκδηλώσεις για την επέτειο της Απελευθέρωσης των Ιωαννίνων
Η 8η 800 WINE FAIR για με το ποιοτικό κρασί

Διαβάζετε τη δοκιμαστική έκδοση του Epiropolis